Salgs- & Handelsbetingelser2018-10-22T11:24:37+00:00

Salgs- & Handelsbetingelser

Generelle oplysninger
Mønten ApS
c/o Restaurant MA
Gammel Mønt, 117 København K
Telefon +45 33 33 06 10
info@restaurantma.dk
CVR 39 82 96 73

Betaling
Betaling sker via QuickPay på en sikker forbindelse.
Du kan benytte følgende betalingsmuligheder på vores hjemmeside:

Dankort – Visa/Dankort – Visa – MasterCard

Der betales kortgebyr efter gældende satser, som er i overensstemmelse med Lov om betaling § 79

Persondatapolitik
For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn, adresse, tlf.nr. og e-mailadresse.
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.
Dine oplysninger videregives eller sælges ikke til tredjemand.
Som registreret hos Restaurant MA, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til: info@restaurantma.dk.

Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til os på info@restaurantma.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Alle beløb er inkl. 25% moms

SALG AF GAVEKORT

Gavekort
Kontroller at gavekortet er på det beløb, som du har købt.
Gavekortet er gyldigt i 3 år fra købsdatoen.
Restværdien af gavekortet kan udbetales senest 1 år efter gavekortets udløb.

Fortrydelsesret
Der er 14 dage fortrydelsesret på gavekort.

—-

SALG AF BILLETTER TIL ARRANGEMENTER

Billetkøb
Kontrollere, at billet(ter) gælder det korrekte arrangement, dato og tidspunkt.

Fortrydelsesret
Købt(e) billet(ter) refunderes ikke.
Billet(ter) refunderes kun i tilfælde af aflysning.

Erstatning af bortkommet billet(ter)
Billet(ter) erstattes ikke ved bortkomst, men er de blevet væk kan du kontakte Restaurant MA og få dem fremsendt igen – gebyr kan forekomme.

Kopi og videresalg af billet(ter)
Hver købt billet har sin egen unikke stregkode, gældende til et bestemt arrangement i henhold til teksten for dette arrangement. Det er derfor strengt forbudt, samt ligestilles med forsøg på bedrag, at kopiere en billet med henblik på at opnå adgang for flere med samme billet. Alle forsøg herpå vil blive politianmeldt og SuRi gør opmærksom på, at det er først ankomne billetindehaver, som opnår adgang.

Videresalg af billet er tilladt i henhold til gældende lov og Restaurant MA gør opmærksom på at det ikke er tilladt at videresælge til en pris større end den samlede angivne pris på billetten.

Ændring af dato for arrangement
Ændres dato for et arrangement får billetkøberen besked om den nye dato indenfor 72 timer. Efter 72 timer kan billetkøber ophæve købet og Restaurant skal have besked herom omgående og tilbagebetale som ”Ved aflysning af arrangement”.

Ved aflysning af arrangement
Hvis et arrangement aflyses vil Restaurant MA godtgøre billet(ten)s pris – gebyr kan forekomme, samt nogle gebyrer refunderes ikke.

Reklamationer
Enhver form for reklamation, der vedrører selve arrangementet, samt købet af billet(ter) skal rettes direkte til Restaurant MA – Kontakt telefon +45 33 33 06 10 eller email info@restaurantma.dk.

Forbehold for fejl og mangler
Restaurant MA tager forbehold for fejl og mangler i priser og beskrivelser m.m.

—–

REKLAMATIONSRET

Vi bestræber os meget på at sikre, at alt fra Restaurant MA er uden fejl og mangler. Men skulle vi alligevel have overset noget, har du naturligvis mulighed for at reklamere.
Du skal reklamere hurtigst muligt og inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen/manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for en uge efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Salgs- og handelsbetingelserne er opdateret oktober 2018.

Bordbestilling